---> -->
پشت پرده طارمه
والله به سر همین حسینو قسم که ما سوژه برای وبلاگ نویسی گیر میاریم؛ اما همیشه اوقات یه اتفاقاتی می افته که منصرف میشیم.
جدیدترین سوژه ما رو هم همین حسینو از ما گرفت و نذاشت بنویسیم.آخه آدم چقدر باید محافظه کار باشه؟یه مطلب توپ داشتیم که اشک ملت رو که در می آورد؛هیچ، ملت رو میسوزوند از انتهاش تا ابتداش!!! اما حسینو نذاشت.
خیالی نیست.
چند روز پیش فرصتی دست داد که به سراغ دائم المریض وبلاگستان برویم و پی به حقایقی ببریم.این مریضو که توی رختخواب خوابیده بید ما عکسهایی دبش گرفتیم که باعث میشه حسینو کون ف ی کون بشه!!!

نکته ایمپورتنس(درست بید دیگه؟)
دوربین موبیل مو هشت الهفته.گیر ندین که سیچه عکسات این طوریه!



سی سرویس دستشوییییی!!!
خدائیش این سرویس برای یک آدم مجرد زیادی تمیز و شیک نیست؟



من کشته و مرده همینشم.

سنگش به آدم چشمک میزد.

براق براق بید.

آدم دلش نمیومد توش باد شکم رها کنه.چه برسه به...


نگاه حمومش!!!مثل دسته گله.تازه یه سرویس مخصوص هم داشت که توی این عکس نیست.


برو پس!سیستم وارد میشود.مخ ملت رو از اینجا میزنه.



نگاه مبلمان.نگاه سلیقه.نگاه چیدمان.بابا سلیقه.بابا تمیز.بابا منظم.




جان من نشد.باید عکس دو تا پرده رو میذاشتم.لامصب میگه پارچه و مدل انتخاب خودش بوده.باباسلیقه.

نگاه ظرفشویی.من موندم توی این ظرف شسته میشه یا غذا خورده میشه.چه برقی میزد لامصب.


نگاه میز اتاقش.همه چیز رو سر جاش گذاشته.



تو رو خدا نگاه.حتی پول خرد و جورابهاش هم سر جای خودشونه!!!!


اینم یک عکس تاریخی و سانسور شده از خودش در بستر بیماری.

اما در پایان از همین کچلو خواستیم برامون یه یادگاری بده که بذاریمش توی وبلاگ.اونم برامون یه شعر نوشت که وقتی خوب خواندمش؛ فهمیدم منظورش چیه.اما عمرا من بگم!!!
برای اینکه کل شعر پیدا باشه بهش گفتم با موبایل خودش عکس بگیره.توصیه میکنم حتما عکس رو ببینید.


لینک شعر


ترجمه برای بعضی ها


خوبرویان جهان رحم ندارد دلشان

باید زجان گذرد هر که شود عاشقشان

روز اول که سرشتند زگِل پیکرشان

سنگی اندر گِلشان بود همان شد دلشان


مع السلامه!!!!

پ.ن1:من یک مسئله مهم رو فراموش کردم که افشین یادآوری کرد.من رسما اعلام میکنم که با توجه به وضع زندگی این و اخلاقیاتش، ما باید به فکر شوهر برای این باشیم نه زن!!!مرگ خودم قسم!

پ.ن2:اما مسئله مهمتر.

حسینو همی الان زنگ زد و یه چیزایی گفت.از اونجایی که ائی بدبخت حتی بلد نیست فحش بده من عین کلامش رو اینجا می نویسم.

مرتیکه ک ک ک ج . جیزززییینی...استغفرالله.ذلیل مرده نرسیده.اینا چنن نهادی.آبروم بردی.تو کی عکس حموم و دستشویی گرفتی.سمبوسه! عکس سنگ دستشویی رو چرا گذاشتی.تو خجالت نکشیدی.برو بردارش بینیم .مردک مو آبرو دارم.عامو مو چه میفهمیدم ائیطوری میکنی.اصلا برو همون مطلبت رو بنویس.اینو بردار بینیم.

اما پیام مو به حسینو:

بیلاخ عزیزم!!!!بیلاخ

15 نظر دهید
سلام
کاغذی که حسین روش شعر نوشته پشتش خیلی مشکوک میزنه :دی
همه اینها رو من قبلا دیده بیدم.یعنی چیزی برام تازگی نداشت.
فقط یه چیز دوباره توی ذهنم هست و اون هم اینکه .
شما ؟
سلام ...
به به!! ظرفشويي مبارك حسين باشه ..
البته ك... پاره شد تا برديمش خونشونا!!D:
آقا اي عكسا به غير از دستشويييييي ... همشو تو جشن به معرض چشمان گهربار تماشگران عزيز و مالامال از عشق گهر!! به ديده قرار گذاشتيم!!
باید براش فکر یه شوهر خوبی باشیم !!! خیلی خیلی کدبانوئه لامصب :دی همه زندگیش تمیییییییییییز مرتب ... فقط اگه یه کم یه ارزن خوشگل بود خودم میگرفتمش
سلام جناب خرما!!!
جالبه كه هميشه مطالب شما مربوط به طارمه مي شه!
اين هم خودش حكايتي داره.
ولي خوشم اومد از همه نظم و ترتيب اين خونه !
انشا الله صاحبش عاقبت بخير بشه !
ما كه هميشه دعاگوشون هستيم
:)
خیلی باحالی...
:))
=))
سلام ...
بابا دمت گرم
آخر پست بود اين
خيلی خيلی خيلی خيلی باحال بود
اين حسين نميدونم (به قول افشين) با اين همه کدبانوييش چرا تا الان بدون شوهر مونده .
ببينم نکنه اينها همش نقشه باشه ؟؟؟؟
از کجا معلوم شايد تورو خريده باشه که براش تبليغ کنی که شوهر گيرش بياد ...
از اين حسين هيچی بعيد نيست ...
بسيار اطلاعات جالبي بود.ممنون كه ما را هم با خبر كردين.
وااااای چه عالی ! ... یکی از محدود آقایونی هستن که اینقدر مرتب و دقیق هستن ! . . . براشون آرزوی موفقیت دارم
مردک اون عکس رو بردار.آبرو بردیا.مو چقدر باید التماست بکنم.زشتن.ورش دار.
:)):)):)):)):)):)) ایییییییییییییییییییییییییییییییییییول .... حال کردم فطیر .... دمت هات اخوی

بیشتر به خونه شون سر بزن دمت گرم
سلام بر خرمای کیلوی 500تومانی . خیلی گتش ات کردن حسابی خونه ریس جمهورهن . شوخی بیه کارت عالین . حالا خیلی ها بگیه .خوش باش...........
na khodaeesh mohandesemoon kheili karesh dorosteh ...
یه همچین مرد هایی نسلشون منقرض شده ..یا دست کم در شرف انقراضه!!! میگم نکنه این رفیقتون زن داره !! طرف یواشکی میاد خونه رو تمیز میکنه میره !!
(شوخی)
mesle inke in font farsi ma kheili roo berah nashod ... anyway ... age ba tabadole link movafegh boodi khoshhal misham khabaresh ro bedi
THANKS
من می خواهم برای پیوند مو است. اما من تعجب می کنم که در آن بهترین مرکز پیوند مو؟fue

Post a Comment
<<بازگشت به صفحه اصلی

کپی رایت و این صوبتا همش با این زیری

Designed by: yek7om - Powered by: blogger