---> -->
اخبار
بسم الله الرحمن الرحیم
اخبار دنیای امروز را تقدیم شما می نماییم.


1)بیکارترین وعلاف ترین و بزرگ آپ تو دیت ترین وبلاگ نویس ساکن در شهر بوشهر تا اطلاع ثانوی از علافی خود استعفا داد.این علاف بیکار که وبلاگی با عنوان طارمه را اداره می نماید از مدتها پیش و درست از زمان خرابی هاست و پس از آن به دلیل کون کور و مشکلات ناشی از کون کور از سمت خود استعفا داده است.وی که بدلیل ریدمان بالا در کنکور دچار افسردگی خاصی گشته است اعلام کرده که فعلا حال و حوصله وبلاگ نویسی را ندارد.


2)جمعه شب تعدادی از ریدمان کنندگان در کنکور آزاد که تعدادشان به عدد 3 می رسید به همراه یک نفر که علاقه خاصی به عکس گرفتن از دخترهای سکسی دارد دست به اقدامی کان پاره کننده زدند.این جمعیت گشاد که مشتکل از وبلاگ نویسان شهیری همچون طارمه ، همسفر عشق ، وب نوشت های یک دیوانه و یک فرد معلوم الحال بود؛ مسیر باغ زهرا به برج و برج به بهمنی را پیاده طی کردند تا اثر ریدمان شده کنکور از سرشان بپرد.به گفته مردم محلی آن سه نفر به غیر از طارمه گشاد بازی را هر هفته انجام می داده اند اما در این هفته یک اغفال شده را نیز به جمع خود اضافه نمودند که همانا طارمه می باشد.پزشکان ازنوع بیماری این گشادیسمان اطلاعی ندارند.


3)یک فقره لباس زیر زنانه که به شدت جر خورده بود در سواحل بوشهر کشف شد.این لباس زنانه که آخرین شماره از نوع خود است به طرز وحشیانه ای جر خورده است.کارشناسان به دنبال صاحب این لباس زیر هستند.مردم محلی از سرنوشت پیش آمده بر صاحب این لباس اظهار تاسف کرده اند.
همچنین در این راستا تعدادی از مردم با برپایی تظاهرات خواستار تسهیلات ازدواج برای جوانان جهت اطفا نیروی شهوانی آنها و جلوگیری از چنین رخدادهایی شدند.


4)شنیده شده است که وبلاگ نویسان شهیر بوشهر فشارهای مختلفی از بالا و جلو و پایین به یک وبلاگ نویس شهیر دیگر آورده اند که وبلاگ نویس گمنامی را شناسایی کنند.خبرنگار ما یک پیام از وبلاگ نویس گمنام برای دیگران آورده است:

ای وبلاگ نویسان بوشهری
بدانید و آگاه باشید که اعمال فشار از هر جهت بر وی حلال است.
حتی شما دخترکان دم بخت.
شما نیز میتوانید فشار بیاورید و بخت خود را برای شناسایی من امتحان کنید.
بدانید و آگاه باشید که شما لذتتان را خواهید برد و این هیچ غلطی نمی تواند بکند.
بروید و بخورید و بیاشامید و بکنیدش که لذت برای شماست و کیفش برای من.
من تا ابد ناشناس خواهم بود زیرا طبق معاهده عن پی پی جیش(شبیه ان پی تی خودمون) بین من و طارمه او حق نخواهد داشت لب در وصف ما باز کند حتی زمان مرگ!!!


5)به گزارش سازمان هواشناسی آسمان وبلاگستان کاملا ابری همراه با باران پراکنده و سرمای دو نفره خواهد بود.کارشناسان هواشناسی افزوده اند هوای دو نفره خوبی است برادر!!!
14 نظر دهید
:)):)) اي ولا يه نقطش هم جا نذاشته بودي .... ولي چقدر پي پي توش بود !! يه عكس سيفوني چيزي هم ميذاشتي كه ملت استفاده كنن
اين كامنت بالائيه مال من بود !!
همین تشویق های تو و امثال تونه که مو روحیه مضاعفی سی وبلاگ نویسی پیدا میکنم....ها ریدمانهای خوت یادت رفته نه....ها هوای دو نفره خوبیه.ای زن ذلیل بدبخت.برو به زندگی ات برس
عزیز دل برادر شایسته نیست دوست ، همکلاس ، یار و یاور همیشگیت رو اینجوری ..... بدی. حالا که اونا از لحاظ روحی و روانی مشکل دارند شما باید بر... تو اعصابشون ؟؟؟ عزیز دل برادر از این جهالت دست بردار ...
بابا دمت گرم حسابی ر.... تو اعصابشونا D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:
آیا بین ای گروه و لباس پاره شده کنار دریا ارتباطی وجود داره ؟؟
راستی اون نوکیا ما قبل تاریختم بنداز دور .
سلام مطلب جالبي بود و دادي به باد دودمان بنده خدا را اما خودمونيم از تمامي سوراخ سمبه هاي خونه عكس گرفتي مونده بود از چاه فاضلاب دوم اينكه شما توسط همين آقا لو رفتي .سوم اينكه دوتا دوست بايد اينگونه محيط تخريب و آموزش دادن الفاظ ركيك كه براي مجردها بو دارد و چه بسامحيط انحراف و آلوده شدن آنها را فراهم مي كنيد .چهارم بنده خدا دارد دوران سردر گمي را طي مي كند و جديدن طبق خبرهاي واصله ايشان به جمع آش خوران دولت احمدي نژاد مي پيوندد .مي گويند مار چيش دار پيدم نداره پيدم سر چالش سوز مي شه
پس اینطوریه!
مو میفهمم حسینو چیزی به مو نگفت.
خیلی خوب .
ریدمانش برای ما دیگه مهم نبید ....ولی پیاده روی تو هم بیا :دی تا تکلیفت رو مشخص کنیم :دی
حالا دیگه ما شدیم عکاس سکسی :دی
اقا داریم برات :دی
ایول حالا دیگه ما معلوم الحال شدیم ...بابا دمت گرم
سلام ...
اي ول ..
خيلي باحال بيد :دي
ای کوفت بخوری با این نوشتنت.بیا.هر سهتاشون پشت سر هم نوشتن.تو سالن هم گیر مو دادن.عامو نونت کم بید.آبت کم بید.چت کم بید که اینا نوشتی؟...مو میفهمم که آخرش از دس تو سکته میزنم.
با خاندان ما در افتادن همانا و ور
افتادن همان.خود داني
اینقدر به این بنده خدا گیر ندین

Post a Comment
<<بازگشت به صفحه اصلی

کپی رایت و این صوبتا همش با این زیری

Designed by: yek7om - Powered by: blogger