---> -->
غلط کردین و حسینو
1)غلط کردین نه.می حالتون خاشن؟شوم خاردینه یا چاس خاردینه؟

سی خوتون گفتین که با ماشین ری پل ما رد بشین نه.

ما خومون گشاد کردیم پل ساختیم.حالا شما با ماشین روش رد بشین که خراب بشه؟

عمرا.

ائی پل باید تو موزه بزارنش.فقط به خاطر مو بس.کسی حق نداره روش بره.نه روش بره نه روش بپره.

ائی پل روبرو منطقه ویژه مث ناموس مونن.هر کی رفت طرفش چوب تو ... میکنم

.هانه.می شهر هرتن؟الان سیلاغ مو اندازه دهن پل شده.شما بپرین روش که خراب بشه؟

می رو جنازه مو رد بشین.

2)چند وقت پیشا حسینو که فعلا خیلی هم جوش جوش آورده اس پس زد که کجایی که داشت رو کشتن.

گفتم چتن.

گفت سنگ دار شدم.

گفتم چه؟سنگ کجا بیده؟سنگ تو کلیه تو چه میخواسه؟

گفت نی فهمم.سنگ دارم به گتی بند انگشت.
خلاصه حسینو رسما به فاک رفت.وسط امتحاناش گریه میکرد که مو حالا با ائی درد چوری درس بخونم.شنیدم یه 7 یا 8 باری هم مرفین زدنش و حسابی معتادش کردن.چند بار هم کارش به قبرستون (بیمارستان) و درمونگاه کشیده.خلاصه رفیقمون به معنای واقعی به فاک رفته

.آخه منیوچ! سنگ تو کلیه تو چه میکرده؟

خلاصه حالا سنگش اشکوندس.دوارتی هی می ناله.
آخه از دس مو کاری برنیاد دورت بگردم.هشت بشم.نهت بشم.الهی من فدا.فدای اون چشاااا... (هوووق)
اصن به قول عماد دشتی که تو وبلاگ امین و تو تر تو کامنتشا نوشته بید بیو تو بغلم و :
ععععررررررررررررررررررررررررررررررررررعررررررررررررررررررررررررررررررررررر
(گریه خرکی در حد تیم ملی)
مو تنها کاری که میتونم بکنم اینه که ائی عکسی که سیم به خاطر احوالپرسیت فرستادی بی اجازت نشون ملت بدم.

(خنده در حد تیم ملی و قهقهه در حد پاس نشدن درسات)





اگه ندیدینش اینجا بکلیکین!!!

جاهای 3کی30 و قلمبه ملبه اش سانسور شده تا یه وختی جماعت نسوان تو گناه نیفتن!!!
6 نظر دهید
ها این حسینو ویکسی می خواد ! نه شراب می خواد ! نه آبجو چیزی که سنگ بیافته ! پیل رو هم بیلیم یه کامیونی ببریم در خونه حاجی !!!
سانسورت سي مو كشته :)):)) دم قملبش هم لكه سياه نادي خو
salam
mey polekoo khot sakhti che
migom che ghadr toolesh dadan
فيلم سكسي
فيلم سكسي
فيلم سكسي

Post a Comment
<<بازگشت به صفحه اصلی

کپی رایت و این صوبتا همش با این زیری

Designed by: yek7om - Powered by: blogger